НОВИНИ

02.02.2021
01.02.2021
29.01.2021
28.01.2021
27.01.2021
26.01.2021
25.01.2021
22.01.2021
21.01.2021
20.01.2021
19.01.2021
18.01.2021
Всі новини »

ТЕГИ

“Водоканал” під керівництвом “ахметівця” також замовив “ТВ-5” піару на 120 тисяч

01 Серпня 2016

КП “Водоканал” (м. Запоріжжя) 29 липня уклало угоду з ТОВ “Запорізька незалежна телерадіокомпанія “ТВ-5” на рекламно-інформаційні послуги з висвітлення діяльності комунального підприємства вартістю 120 тис. грн. Звіт про укладений договір оприлюднено в  системі публічних закупівель “Prozorro”.

Угода діє до кінця 2016 року.

Телеканал “ТВ-5” належить металургійному комбінату “Запоріжсталь” Ріната Ахметова. Він значиться в держреєстрі кінцевим бенефіціаром обох підприємств.

КП “Водоканал” наприкінці червня очолив Олексій Нікіфоров. Він протягом 2000-2014 років працював на комбінаті “Запоріжсталь”, де пройшов шлях від слюсаря-ремонтника енергослужби до заступника начальника цеху. З 2014 по 2016 рік працював в компанії “Метінвест-СМЦ” (м. Кривий Ріг), також підконтрольній Ахметову.

Нагадаємо, два тижні тому аналогічні послуги телеканалу “ТВ-5” на 100 тис. грн замовив концерн “Міські теплові мережі”. Перед цим концерн очолив також виходець із “Запоріжсталі” Олександр Грек.

ПОДІЛИТИСЯ В СОЦ. МЕРЕЖАХ

НАШІ ГРОШІ Друкувати Друкувати

Tеги | Запоріжжя

НАШІ ГРОШІ

08.12.2021
07.12.2021
06.12.2021